În septembrie 2013, circulatorii bucureșteni deveneau conștienți de existența totemurilor de afișaj ale TNB ce înconjoară terasa înierbată a Teatrului Național București. Pe 2 metri înălțime răsăriseră fante de cer de început de lumi și speranțe. Deasupra scrie cu azur ’Emil Ciocoiu la Teatrul Național București. Expoziție retrospectivă de pictură’, și este titlul excepționalei expuneri, monumentalei expoziții alcătuite de pictorul de exprimare astrală Emil Ciocoiu.
Am scris pe larg și la timp despre cele 200 de picturi expuse de artist la împlinirea a 65 de ani și despre evenimentele organizate în timpul celor trei luni ale expoziției Emil Ciocoiu la TNB – colocviul coordonat de profesorul Adrian Pop ’Carol cel Mare și Europa. După 1200 de ani’, cu prezentarea în premieră a picturii monumentale ’Carolus Magnus’, vedetă a ceremoniilor anului 2014 dedicate împlinirii a 1200 de ani de la trecerea la veșnicie a lui Carol cel Mare, Pater Europae, conferința cu tema ’Medicina și pictura’, susținută de renumitul doctor, profesor universitar Mircea Beuran, în cadrul Conferințelor Teatrului National.
La un an de la expoziția-eveniment ’Emil Ciocoiu la TNB’, o față dintre cele 12 ce au marcat expoziția de pe 6 panouri de afișaj tip totem din Piața Universității, pe partea cu Teatrul Național, încă poate fi admirată și surprinsă în selfies și alte fotografii document despre Bucureștiul de la sfârșitul lui 2014.